Strefa marek
100 lat Harvard Business Review

EAN:

9788383380636

Wydawnictwo:

Data premiery:

2023-09-26

Rok wydania:

2023

Oprawa:

twarda

Format:

232x164 mm

Strony:

512

Cena sugerowana brutto:

79.00zł

Stawka vat:

5%

Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie.

Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.

- Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,

- Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,

- Tim Brown o myśleniu projektowym,

- Linda A. Hill o stawaniu się szefem,

- Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,

- Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,

- Robert Livingston o równości rasowej w pracy,

- Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,

- Robert B. Cialdini o nauce perswazji,

- W. Chan Kim i Rene Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,

- Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,

- Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.

Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem "Harvard Business Review", czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.