Strefa marek
Polskie wybory 2014-2015. Kontekst krajowy.. T.1

EAN:

9788322630686

Data premiery:

2017-12-01

Rok wydania:

2017

Oprawa:

twarda

Format:

179x254 mm

Strony:

384

Cena sugerowana brutto:

44.10zł

Stawka vat:

5%

Opracowania zawarte w niniejszym tomie odnoszą się do trzech podstawowych grup zagadnień: strategicznego ukierunkowania poszczególnych kampanii, roli pełnionej w strategiach komunikacyjnych przez media masowe oraz personalizacji kampanii (ze szczególnym uwzględnieniem ekspozycji kampanijnej kobiet pełniących rolę liderów politycznych/twarzy kampanii). (fragment wstępu) Mariusz Kolczyński, doktor habilitowany nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, dyrektor Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Zainteresowania badawcze: komunikowanie polityczne, strategie komunikacyjne, marketing polityczny.